Möbelix má nové logo, aj aktívny eshop. Aká je história značky?

So značkou Möbelix sa stretávame v niekoľkých mestách na Slovensku, v jej rodnom Rakúsku, no rozšírená je aj v Českej republike, v Maďarsku a postupne aj v Chorvátsku. Spoločnosť s jej donedávna charakteristickým textovým logom zamestnáva viac ako 2600 ľudí. Spájame si ju najmä ako predajcu nábytku a bytových doplnkov, menšieho konkurenta známej IKEA, ba dokonca si zachovával donedávna aj podobné farby.  Značka Möbelix je jedna z tých, ktorá sa nám vyslovuje ťažšie. Aj pre zachovanie výslovnosti má tak spoločnosť kúpené oba tvary svojej domény s koncovkou SK.

Mobelix

www.mobelix.sk a zároveň www.moebelix.sk

História značky

História značky sa začala písať na jar v roku 1989. Celkom prvá predajňa nábytku vtedy vznikla v meste St. Florian a počas niekoľkých rokov sa rozšírila po celej krajine. O niekoľko rokov pomaly prekročila hranice a dnes spravuje už 80 predajní. Mobelix má už tri desaťročia stratégiu nakupovať priamo od výrobcov, objednávať a spolupracovať aj s dizajnérmi. Jednou z posledných je spolupráca Gorenje a návrhára Phillipe Starcka. Známe sú exkluzívne značky Lucca Bessoni, James Wood, Ombra a Vertico.

Nechávajú vyrobiť veľa kusov, čo znižuje ďalšie náklady.  Aj Mobelix pritom ide cestou skladacieho nábytku, ktorý si zloží zákazník sám. V roku 2016 prišli s nápadom modelovania sedacích súprav cez mobil. V súčasnosti je značka súčasťou skupiny XXXLutz KG, ktorá prevádzkuje aj ďalšie obchody známe najmä z Rakúska a nákupných center zväčša mimo centrum miest. Od roku 2008 je značka aj na Slovensku. Prvou predajňou bola tá na Zlatých pieskoch v Bratislave. Naposledy otvorili predajňu v Nitre, V Dunajskej Strede, Senici a 29. mája otvárajú novú pobočku v Leviciach. Celkovo je na Slovensku sedem predajní

Zaujímavosti a postrehy

  • Mobelix má v súčasnosti 80 predajní. Najviac doma, 54.
  • Vo februári 2019 ukázali nové logo. Oveľa krajšie, jednoduchšie a menej farebne pestré, no modernejšie.
  • V máji odštartoval concept Showroom
  • Mobelix spustil svoj internetový predaj. Značka tak má svoj vlastný internetový obchod, ktorý obsahuje sortiment dfostupný aj ľuďom mimo mestá, kde sú pobočky. Vzhľadom na masívnu televíznu kampaň bola tak ponuka nedostupná pre zvyšok Slovenska. V rakúskej domovine bola značka jedna z prvch, čo v roku 2005 vôbec začala predávať nábytok online.
  • Na Slovensku Mobelix momentálne vnímame najviac prostredníctvom ducha menom Mia. Snaha o humor sa vydarila najmä v prvých verziách reklám, kedy duch strašil ľudí v domácnosti.
  • Všetky slovenské pobočky sú otvorené sedem dní v týždni. Nitrianska pobočka má ako jediná v nedeľu zatvorené. Nachádza sa na Bratislavskej ceste, ktorá nie je počas nie je tak živá, ako iné lokality.

Möbelix

  • V minulosti viac používali slogan „Nestojí skoro nič„. Dnes je to viac slogan „To najlepšie iba výhodnejšie„.

Zavřít reklamu
Zavřít reklamu