Kaufland za nákupy zákazníkom obvykle dáva nálepky na nákup spotrebičov a panvíc. Tentoraz láka na akciu venovanú záhradkárčeniu. Rozdáva semienka rôznych byliniek, rastliniek a zeleniny. Za 20 eur nákupu dostáva zákazník biologicky rozložiteľnú nádobku aj so semienkom. Súčasťou je menovka, ktorou si môžete semienko odlíšiť. Hodnota samotného semienka je pár 0,X centov.

Napriek tomu sa akcia stretáva s nadšením a ľudia radi prihodia pri pokladni žuvačky, ak majú 19,50 EUR na displeji pokladne. Nádobky sú priamo pripravené, pestré a ukrývajú v sebe aj efekt prekvapenia. Nikdy totiž netušíte, čo dostanete. Obsiahnutých je viacero druhov toho, čo môžete vypestovať a môže potešiť o pár mesiacov ako vlastná úroda.
Kaufland semienka – výhody a zaujímavé fakty
- Semienka dostanú aj tí, čo nad semienkami ani nepomysleli
- Popularizácia pestovania pre deti a zapojenie do niečoho takého
- Inšpirácia aj pre dospelých ľudí bez záhrady, ale s balkónom
- Efekt prekvapenia, keďže netušíte, či budete mať slnečnicu, alebo uhorku, kým si nepozriete etiketu.
- Je to milé, ekologické a spôsobí, že uvažujeme nad vlastným pestovaním viac ako len z vlastnej vôle
- Ide síce o nie drahú záležitosť, ale je v podobe, ktorá je „odmenou“ a v atraktívnom milom obale.
- S touto akciou sa viaže aj kampaň v TV. Sprevádza ju dvojica spotov, ktoré hovorí dievča a vymýšľa si svoju vlastnú verziu. Celkom trefne, pretože na to ide logikou, s akou si naozaj deti vo veku hlasu dievčaťa radi upravujú svoje teórie. Reklama pritom jasne definuje cieľovku tejto akcie. Sú to najmä deti a ich zapojenie do vlastného pestovania.
0 komentárov